منتظران ظهور

در مورد منتظران

منتظران ظهور

در مورد منتظران

میلاد

 

  

 

سلام بر مهدی آرام بخش دلها.

سلام بر دلبند حضرت زهرا که نشانه رحمت پروردگار است . سلام بر غریب آشنا و   آشنای غریب که مسلم وار در خانه ی دل هر شیعه و مسلمان و درب خانه هر انسانی را   میگوبد و در خواست استغاثه و نصرت می نماید و باز خسته و نا لان در مظلو میت  مادرش اشک می ریزد و ناله سر می دهد

 

 

 

 

        میلاد با سعادت پیامبر اسلام و امام صادق بر عموم  مسلمانان  مبارک باد

 

                                                                                    التماس دعا

عزیز دل

 

عزیز دل من

               دلم میگیره  نیستی

                                  ابری میشه  چشمای  من

                                                             نگاه  کنه بعد ش  ببینه  نیستی

یوسف یاس نازنین

                  کجایی پس عزیز من

                                         من عاشق خال لبت

                                                           تو عا شق دعای

                                                                        من آرزوی دید نت

تو آرزوت خیال من

                   روزی که چشم تر بشه از دوری و ندید نت

                                                     روزی که قلبم  بگیره از غصه نبود نت

 

اون هوای آروم و لطیف و خیلی معصومت

                                             اونجا که حتی آسمونم ، نیاز نداره پاک بشه

                                                                          آخه توهستی کم کمش

 

می دونه   چند روز اونجا یی

                                می یای بهش سر میزنی من می گم کبو تره

                                                                 بیاد اونجا لونه کنه