منتظران ظهور

در مورد منتظران

منتظران ظهور

در مورد منتظران

امام سجاد

با عرض سلام و تسلیت شهادت امام سجاد ع 

   

نیایش آن حضرت در طلب پرده پوشی و محفوظ ماندن از گناه 


خدایا، بر محمد و خاندانش درود فرست و بساط کرامت خود را برایم بگستران، و مرا به آبشخورهای آکنده از مهر و رحمت خویش وارد کن، و در میانجای مینوی خود فرود آور، و از درگاهت مران که خوار شوم، و ناامیدم مگردان که بی‌نصیب مانم.
مرا به کردار بدم کیفر مکن، و به سبب آنچه کرده‌ام بر من سخت مگیر، و رازم را آشکار مساز، و از کارِ پوشیده‌ام پرده برمدار. عملم را به ترازوی عدل و انصاف خود مسنج، و حال و روزم را پیش چشم نیکانِ خلق ظاهر مکن.  
 
  
 
فرازهایی از دعای امام سجاد در صحیفه سجادیه 
 
(دعای ۴۱)
  
 
 

نیایش آن حضرت در پوزش خواهی

خدایا، از تو پوزش می‌خواهم اگر در حضور من بر مظلومی ستم رفته و من او را یاری نکرده‌ام، و در حقِ من احسانی صورت گرفته و سپاسگزار آن نبوده‌ام، و خطاکاری از من پوزش خواسته و من آن را نپذیرفته‌ام، و نیازمندی از من چیزی طلب کرده و من به او نبخشیده‌ام، و مؤمنی بر گردن من حقی د اشته و من آن را به جا نیاورده‌ام، و عیب مؤمنی بر من آشکار گردیده و آن را نپوشانده‌ام، و گناهی به من روی آورده و از آن کناره نجسته‌ام 
 
 
(دعای ۳۸  ) 
 التماس دعا

نظرات 2 + ارسال نظر
شیما پنج‌شنبه 3 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 02:02 ب.ظ http://www.glseek.com/meta_search_box.html

سلام دوست عزیز . از وبلاگ خیلی خیلی خوبتون تشکر می کنم.از وبلاگتون خیلی خوشم اومد. من هم برای اینکه سهم کوچکی در قدرتمند کردن و زیباتر شدن وبلاگ شما داشته باشم به شما توصیه می کنم سرچ باکس این موتور جستجوگر قدرتمند را که قادر به جستجو به همه زبانها است به سایت خود اضافه کنید. خیلی سرچ باکس هاش خوشکله . نمونه و کد این سرچ باکس را می توانید در سایت اصلی موتور جستجوگر ببینید.و می توانید کد آنرا در قسمت "ویرایش قالب" وبلاگ خود قرار دهید.

http://www.glseek.com/meta_search_box.html

محمدعلی(ایران اسلام) سه‌شنبه 15 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 10:37 ق.ظ http://iranislam.parsiblog.com

سلام

ممنونم از محبت و دعوتتون

به راستی که چه گنجهای گرانبهایی داریم ما شیعیان که هر یک از این ادعیه میتواند روح بیمار انسانها را شفا دهد.

الحمدلله

یا علی

ریشه‌های در دل2

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد